Reklamace a vrácení zboží
Poškozená zásilka
Zásilku si před převzetím pečlivě zkontrolujte - pokud objevíte známky poškození oznamte tuto skutečnost kurýrovi a zásilku nepřebírejte. Pokud zásilka vypadala při převzetí v pořádku, ale vy přesto objevíte v balíčku nějaké nemilé překvapení v podobě rozbitého zboží dejte nám, prosím, vědět co nejdříve na email info@malujpodlecisel.cz. Fotografie rozbitého zboží a popis problému vše urychlí. Společně vše vyřešíme v co nejkratším čase a k vaší spokojenosti.
Nevyhovuje vám dodané zboží?
Pokud chcete nakonec jiný obrázek nebo vám zboží nevyhovuje nezoufejte. Do 30 dnů od obdržení zásilky vám nerozbalené zboží vyměníme zdarma, zaplatíte pouze poštovné. Samozřejmě máte také nárok na zákonné odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od obdržení zboží.
Adresa pro vrácení zboží a reklamace
Expediční sklad
REMY Trade s.r.o
Slatiňanská 23,
538 25 Nasavrky
Na tuto adresu prosíme směřujte vrácení zboží či reklamace.
V případě, že se vám obraz nebude líbit a máte zakoupenou tuto službu společně s objednaným zbožím, napište nám na e-mail: info@malujpodlecisel.cz . My vám zašleme devítimístný kód, který nahlásíte na jakékoliv pobočce Zásilkovny, balíček s obrazem od vás převezmou a vrátí nám ho během několika dnů.
Potřebujete poradit? Zavolejte nám na +420 222 360 222 nebo napište na info@malujpodlecisel.cz - rádi vám poradíme.
Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy: |
Reklamační formulář: |