Ženy musí hubnout jinak než muži

Závidíte mužům, že přitom, co všechno snědí a jak se stravují, prostě nepřibírají a mnohem lépe hubnou? Podle odborníků je to tím, že ženě metabolismus funguje jinak než muži. Mají také jinak stavěné tělo. I když se to zdá nespravedlivé, je třeba se s tím smířit a začít hubnout prostě jinak. Jak zhubnout přebytečná kila na jaře

Jak to mají muži

Muži mají rádi vydatnou kuchyni a často vyznávají tak trochu stereotyp. V restauraci si dávají vepřo knedlo zelo, svíčkovou, guláš nebo steak a pivo, zatímco ženy se spokojí se zeleninovým salátem a dietní coca-colou. Vědomé a cílené hubnutí u žen vyžaduje zvolit trochu jiný přístup než u mužů. Je to jednoduché, ale není to snadné. Chce to pravidelnost a vydržet

Nehubněte jako muži

Jednoduchá rada, kterou znáte ze sloganů fitness center, zní, že pokud chcete zhubnout, musíte začít makat. Jenže jen zdánlivě to funguje tak univerzálně. V tom, jak hubneme a v tom, co pro to musíme dělat, hraje velkou roli naše pohlaví. Většina žen na to jde chybně a snaží se hubnout stejně jako muži. Zaměřuje se na výkon, počítá tepovou frekvenci i kalorie a vše monitoruje. Jenže to je mužský princip hubnutí, který ženám z dlouhodobého hlediska vůbec nesvědčí

Ženský přístup k hubnutí

Ženský přístup k hubnutí musí být láskyplný. Všechny extrémní diety a náročný silový trénink mohou být pro ženy jen dočasným obdobím, ať už jde o extrémní posilování, tvrdý trénink nebo přerušovaný půst. Podstatou žen je uvolnění, relaxace, potěšení a láska k sobě. Hlavní je mít se ráda. Je nutné zapojit do procesu hubnutí i oblast psychiky, protože jsou všechny ženy značně ovlivněny tím, jak se cítí. Při nekomfortním pocitu jsou ženy jen přehnaně výkonné a přepracované a zapomenou na sebe. Nedělají to, co je naplňuje a vychýlí se z rovnováhy. Neumí se vyhecovat jako muži, protože na to nejsou stavěné

Je to v hlavě

Je třeba pracovat s tělem i myšlenkami a emocemi, aby šlo ženám hubnutí, cvičení a zdravý životní styl snadno, celkově jim režim vyhovoval a byl pro ně dlouhodobě udržitelný. Pečovat o tělo, mysl i duši. Je třeba změnit jídelníček i druh cvičení. Poslouchat své tělo i mysl. Musí vám být prostě psychicky dobře a pak jde hubnutí samo. Nesmíte zapomenout na relax a koníčky. Meditovat, cvičit jógu, chodit na procházky nebo malovat. Pohyb i jídlo musíte milovat.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení